Freelance Marketing

Made Easy

Wat ik doe

Advies rond:

  • Analyse van uw bedrijf/uw merk om een sterk bedrijfs-en merkverhaal uit te bouwen
  • Bepalen van uw USP (unique selling proposition) als antwoord op de vraag "Waarom zou ik bij u kopen en niet bij iemand anders?"  
  • Doelgroepsegmentatie: wie is uw doelgroep en hoe bereiken we die?
  • Prijsstrategie, een belangrijk onderdeel van uw marketingmix
  • Communicatieplan voor uw interne en externe communicatie
  • Opstarten en onderhouden van bedrijfspagina's op sociale netwerken
  • Schrijven van nieuwsartikels en blogs
  • Opstarten en opvolgen van e-mail campagnes
  • Schrijven van marketingprocessen
  • Schrijven van checklists, een proceshandboek, ...
  • Maken van bedrijfspresentaties
  • Organiseren van events (infosessies, workshops, conferenties,...)
  • Opbouwen van persrelaties
  • Management training
  • online marketing strategie
  • Klantenrelaties
  • lead generatie
  • Het verwerken van nieuwe sales leads
  • het onderhouden van de communicatie tussen het sales team en haar klanten 
  • het monitoren van klantenrelaties
  • Het bezorgen van data en rapporten m.b.t. marketingcties aan het sales team